طراحی ست اداری

روش هوشمندانۀ دیگری که می‌توانند شرکت‌ها برای معرفی و شناساندن هویت خود به مخاطبان اتخاذ نمایند، تهیۀ مجموعه‌ای از اوراق آن شرکت مانند سربرگ، فاکتورها، کارت ویزیت و… در غالب یک ست اداری است، طراحی ست اداری شاید بتواند هم‌طراز نام تجاری یک برند را در چشم مخاطبانش منحصربه‌فرد به نمایش درآورد، ولی از طرفی به‌هرحال یک ست اداری نیز با لوگویی مناسب دارای هویت خواهد شد، رابطۀ بین طراحی ست اداری و طراحی لوگو یک رابطۀ دوسویۀ غیرقابل‌اجتناب است.

استفاده از طرحی خاص در تمامی اوراق شرکت به‌گونه‌ای که لوگو و رنگ‌بندی ثابتی در آن‌ها حفظ شود توانایی فوق‌العاده‌ای در ترسیم آن برند در چشم‌های مخاطبان دارد، ست اداری با حمل اطلاعاتی نسبت به یک شرکت همراه است و می‌تواند مانند یک سفیر درجایی که شما حضور ندارید نمایندۀ خوبی برای شما محسوب شود و به ارزشمندی سازمان شما به افزاید.

شما با طراحی ست اداری شأن و منزلتی به کسب‌وکار خودخواهید داد که کمتر می‌توانید با فعالیت دیگر آن را به دست بیاورید، پاکت‌های نامه و حتی فاکتورها و… ابزارهای مکاتباتی شما با سازمان‌ها و افراد مختلف هستند که اگر در آن‌ها نمادی از شرکت شما وجود داشته باشد، باعث رسمی‌تر شدن کسب‌وکار شما و اعتبار برندتان در فضای جامعه خواهد شد، نمی‌توان نادیده گرفت که هماهنگی در طرح‌های اوراق به‌کاررفته در سازمانتان باعث جلب تفکر مثبت نسبت به‌تمامی فعالیت‌های سازمانی شما از طرف مشتریان می‌گردد.

جلب‌توجه مشتریان به کمک کاغذی که با طرحی جذاب حامل اطلاعاتی دربارۀ یک شرکت است ایدۀ خوبی به نظر می‌رسد، درج نام و آدرس شرکت در هنگام ساخت ست اداری بر روی قسمت‌های مختلف این ست مطلب مهمی است که در بازار رقابتی تنگاتنگ کنونی شرکت‌ها به اهمیت آن پی برده‌اند، درگذشته بازاریابان می‌کوشیدند تا هرچه بیشتر با مشتریان ارتباط برقرار نمایند ولی امروزه با طراحی ست اداری کارکنان یک مجموعه دیگر نگران این موضوع نیستند چون بیشترین نقش در برقراری ارتباط را همین ست‌های اداری برعهده‌گرفته‌اند.

طراحی ست اداری
طراحی ست اداری

درگذشته بیشتر کسب‌وکارها آن‌گونه که شایستۀ آن بودند به مشتریانشان معرفی نمی‌شدند یا کیفیت کالاهایشان در بازاریابی‌ها به چشم نمی‌آمد، امّا امروزه طراحی ست اداری رسیدن به هدف را آسان نموده‌اند، ست اداری شخصی شده که دقیقاً متناسب با فعالیت‌های سازمانی طراحی شوند گام مؤثری در برندینگ کالاهای یک مجموعه برعهده‌گرفته می‌گیرند، قرار دادن لوگو و شعارهای سازمانی که به آن متعهدند، سال شروع به فعالیت به‌عنوان سابقۀ کاری، قرار دادن شمارۀ تماس برای مشتریان جهت بُروز مشکل، افتخارات، کسب گواهینامه‌های مختلف و مجوزهای موردنیاز و. . . یک ست اداری می‌تواند در شناخته شدن  یک برند کمک شایانی کند.

به خاطر گسترش فن‌آوری و دیجیتالی شدن ارتباطات امروزه طراحی ست اداری شاید مانند گذشته اهمیت چندانی نداشته و طرفداران خود را ازدست‌داده باشد، ولی چگونه می‌شود تأثیر یک رابطه به‌صورت خصوصی‌تر را با رابطه‌های دیجیتالی مانند ایمیل مقایسه کرد وهم راستا نمود، ارائۀ جزئیات سازمان در کنار طرحی اثرگذار می‌توانند پیام‌آور سرزندگی برای مخاطبان و پویایی برای سازمان‌های ارائه‌کنندۀ خدمات باشند، برند سازی و طراحی هویتی تجاری به کمک عناصری هم‌زبان که بر اساس استراتژی‌های سازمانی طراحی‌شده باشند تأثیر غیرقابل بیانی بر معرفی آن شرکت می‌گذارد.

source

[qode_advanced_call_to_action icon_pack=”font_elegant” fe_icon=”arrow_left” cta_text=”اکنون سفارش دهید” cta_link=”/order”]
پیمایش به بالا