روش هوشمندانۀ دیگری که میتوانند شرکتها برای معرفی و شناساندن هویت خود به مخاطبان اتخاذ نمایند، تهیۀ مجموعهای از اوراق آن شرکت مانند سربرگ، فاکتورها، کارت ویزیت و… در غالب یک ست اداری است، طراحی ست اداری شاید بتواند همطراز نام تجاری یک برند را در چشم مخاطبانش منحصربهفرد به نمایش درآورد، ولی از طرفی بههرحال یک ست اداری نیز با لوگویی مناسب دارای هویت خواهد شد، رابطۀ بین طراحی ست اداری و طراحی لوگو یک رابطۀ دوسویۀ غیرقابلاجتناب است.
استفاده از طرحی خاص در تمامی اوراق شرکت بهگونهای که لوگو و رنگبندی ثابتی در آنها حفظ شود توانایی فوقالعادهای در ترسیم آن برند در چشمهای مخاطبان دارد، ست اداری با حمل اطلاعاتی نسبت به یک شرکت همراه است و میتواند مانند یک سفیر درجایی که شما حضور ندارید نمایندۀ خوبی برای شما محسوب شود و به ارزشمندی سازمان شما به افزاید.