طراحی بروشور

طراحی بروشور

فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کسب‌وکار بزرگ هستید یا یک حرفۀ کوچک دارید، از بروشورها می‌توان برای تبلیغات در هر حرفه‌ای بهره‌مند شد، به‌هرحال بروشورها طیف وسیعی از مشاغل را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و ازاین‌رو طراحی بروشور به خاطر مخاطبان زیادی که دارد، توجه ویژه‌ای را می‌طلبد تا بتواند نیاز این مخاطبان گسترده را فراهم نماید، بروشورها جهت تبلیغات و بازاریابی همیشه مورد استقبال بوده‌اند زیرا آن‌ها برخلاف پوسترها و بنرها که قابل‌جابه‌جایی و حمل نیستند، افراد قادرند آن‌ها را به هر جا که مایل‌اند برده و در فرصت مناسب مطالعه نمایند.

شما با ارائۀ بروشور درواقع یک نقشه برای راهنمایی و رسیدن افراد به محصولاتتان را در اختیارشان قرار می‌دهید، پس توجه داشته باشید هراندازه این بروشورها در قطعات کوچک‌تر طراحی شوند ابزار تبلیغاتی مؤثرتری به‌حساب می‌آیند و البته هزینۀ کمتری نیز بر سفارش‌دهنده‌ها تحمیل می‌کنند، البته اگر شما محتوای مفصلی برای بروشور خود انتخاب نکرده باشید که در غیر این صورت به بهینه نمودن این محتوا و کاستن از برخی قسمت‌های آن بی اندیشید تا این محتوا از کیفیت طراحی نکاهد و توانایی انتقال پیام را از دست ندهد، ولی توجه نمایید برای شرکای مالی خود می توانید از بروشورهایی با اندازه های بزرگ تر با صفحات بیشتر در نظر بگیرید .

طراحی بروشور می‌تواند در دسته‌بندی محصولاتتان شمارا یاری رساند و شامل اطلاعات کالاها و حتی خدماتی باشد که شرکت‌ها به مشتریان خود عرضه می‌دارند و در مقابل مشتریان نیز بامطالعۀ این بروشورها قبل از این‌که اقدام به خرید نمایند، اطلاعات جامعی به دست می‌آورند، درواقع بروشورها یک خدمات دوجانبه را برای خریداران و فروشندگان محیا می‌کنند.

اگر مایلید بروشور شما رسالت خود را به‌خوبی انجام دهد و مشتریان زیادی را به‌سوی شما روانه کند رعایت اصولی خاص در طراحی آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه داشته باشید که در طراحی بروشور نیازی به رعایت قوانین سخت و دست‌وپا گیر نیست فقط تلاش شما در زیباتر شدن طرح است به‌گونه‌ای که توجه مخاطب را دریک نگاه به خود معطوف نماید، استفاده از طرح‌های آکاردئونی که به‌یک‌باره از میان کار بیرون می‌آید یک غافلگیری کوچک امّا به‌یادماندنی را می‌تواند ترسیم کند، سعی نمایید از مخلوط طرح‌ها استفاده کنید و فقط به یک‌شکل واحد بسنده ننمایید، مثلاً ترکیب چند شکل هندسی اثر بیشتری خواهد داشت، حتی از طرح‌های سه‌بعدی نیز می‌توان یک بروشور جذاب ساخت، ابتکار عمل به خرج دهید و از انواع تا کردن نیز برای بروشور خود بهره ببرید حتی به‌وسیلۀ آن‌ها محفظه‌هایی برای نگه‌داری قسمت‌های که مایلید همراه بروشور شما باشند استفاده کنید، البته فراموش نکنید که یک طرح ساده که مفهوم را می‌رساند هم می‌تواند اثر خوبی بر مخاطب بگذارد، این نکات کوچکی بود که رعایت آن‌ها شمارا در طراحی بروشور کمک می‌کند.

طراحی بروشو
طراحی بروشو

هنگامی‌که افراد می‌خواهند با یک شرکت ارتباط برقرار کنند دوست دارند از فعالیت‌های آن‌ها آگاه شوند، بروشورها می‌توانند در یک فضای کوچک اطلاعات فراوانی را دراختارمتقاضیان بگذارند، بدین‌صورت شما با طراحی بروشور و در اختیار قرار دادن آن برند خود را در دسترس قرار داده و ناخواسته مخاطب را متقاعد می‌نمایید که درزمینۀ کاری خود دارای صلاحیت‌های لازم هستید، پس حتماً در طراحی آن مخاطبان خود را در نظر گرفته زیرا درنهایت مقصود شما جذب آن‌ها است.

source

اکنون سفارش دهید